SZKOLNY KONKURS INFORMATYCZNY “INFORMATYKA NA 6”
Organizator:
Zespół Szkół nr 12, Szkoła Podstawowa nr 14 w Lublinie.
Cele:
- Rozwijanie zdolności programistycznych u dzieci i młodzieży szkolnej,
- Kształtowanie logicznego myślenia,
- Rozwijanie zainteresowań uczniów, ich umiejętności posługiwania się technologią informacyjną oraz indywidualnych zdolności twórczych.
Regulamin:
- Konkurs adresowany jest do uczniów szkoły podstawowej,
- Prace konkursowe muszą być wykonane indywidualnie,
- Jeden autor, może zgłosić do konkursu jedną pracę,
- Jury będzie oceniać pracę w trzech kategoriach wiekowych (klasy I-III, IV-VI, VII – VIII),
- Prace należy dostarczyć na pendrive osobiście do dnia 6 maja 2022 r. do Koordynatorów konkursu – p. Małgorzaty Czajki, p. Jacka Kasperskiego, p. Romana Denisiuka,
- O wynikach konkursu laureaci zostaną poinformowani dnia 20 maja 2022 r. na stronie internetowej szkoły www.zs12lublin.eu,
- Prace konkursowe przechodzą na własność Organizatora. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na bezpłatne wykorzystywanie nadesłanych prac konkursowych w ramach działalności Organizatora.
Przedmiot konkursu:
Konkurs polega na przygotowaniu programu w środowisku Scratch lub Baltie (klasy I-III).
Klasy I – III
Przygotowanie animacji w środowisku Baltie
Temat do wyboru:
- Z Baltim uczymy się ekologii.
- Z Baltim dbamy o nasze środowisko.
Klasy IV – VIII
Zaprojektuj grę dwupoziomową, związaną z ochroną środowiska w programie Scratch.
Temat do wyboru:
- Ze Scratchem uczymy się ekologii.
- Ze Scratchem dbamy o nasze środowisko.
Zapraszamy do udziału!
Koordynatorzy:
Małgorzata Czajka
Jacek Kasperski
Roman Denisiuk
Kinga Teterycz-Iwanicka